субота, 22. март 2014.

Sajam hortikulture

SAJAM HORTIKULTURE 2014, 3. - 6.4.2014

Kao i prošle godine, i ove godine smo pozvani da učestvujemo na Sajmu hortikulture. Na sastancima Društva smo se dogovorili da to opet bude izložba biljaka iz što više kolekcija. Oni koji dolaze na sastanke Društva već sve znaju ali zbog onih koji nemaju baš uvek vremena za to evo u nekoliko reči:

1. Komunikacije: Pošto sam ja preuzeo ulogu moderatora u ovome, moj telefon je 063/32 98 93. Možete me pozvati u bilo koje razumno vreme. Možete koristiti ili ovaj forum i ovu temu, možete mi slati e'mailove na office @ dinagent.com. Sve informacije ima i Steva pa i njega možete kontaktirati.

1. Biljke: Ko god misli da ima makar i samo jednu vrednu biljku koju vredi pokazati ostalima, neka je lepo "umije" (i saksiju, naravno) i donese u sredu, 2. aprila. Verovatno ćemo nakupiti dovoljno biljaka.

2. Štand: Ovog puta sajam neće biti u hali 1 već u hali 5. (nekadašnja BAZAR hala) i ispred nje. Tačan položaj i izgled štanda, na žalost, još nemamo, ali to neće biti problem. Raspored biljaka ćemo opet prepustiti damama. Ma, snaće ćemo se. Kao i uvek!

3. Dežurstva: Kao i prošle godine, uvek neko mora biti na štandu. I to ne jedan već dvoje. Naše biljke su ne samo nama veoma vredne i atraktivne. Stoga molim sve koji imaju volje i vremena da mi jave u kom terminu bi mogli preuzeti obavezu dežurstva. Najbolje je preko PP ili na moj e-mail. Ovih dana ću sve pažljivo pratiti. Po pravilu, kritićni su četvrtak i petak (3. i 4. april) pre podne. Ja ću nekako uskladiti Vaše želje i mogućnosti sa potrebama i objaviti konačan raspored dežurstava. 

4. Razno: Ko god ima neku dobru ideju (i mogućnost za njenu realizaciju) šta bi moglo da poboljša naš nastup neka je izloži. 

Joca Ćirković


http://www.svetbiljaka.com/ - Društvo kaktusara Srbije


Нема коментара:

Постави коментар